Dostawa
Produkty z działu Panele Podłogowe i Akcesoria
Jak realizujemy dostawy ?
Wszystkie zamówienia są wysyłane bezpośrednio od producenta; zakładu Kronospan KO Sp. z o.o. w Strzelcach Opolskich. Dostawy podłogi odbywają się za pośrednictwem kuriera Schenker.
Czy mogę osobiście odebrać zamówienie ?
Nie ma możliwości odbioru zamówienia we własnym zakresie.
Jak sprawdzić ile wyniesie koszt dostawy całego zamówienia ?
Koszt dostawy jest zależny od wagi i rozmiarów zamówienia
Przybliżony koszty dostawy to:
Paleta niestandardowa
1300x850x1200 mm, maksymalna waga 850 kg
– opłata 265,53 pln brutto
1400x850x1200 mm, maksymalna waga 850 kg
– opłata 265,53 pln brutto
2025x850x1200 mm, maksymalna waga 850 kg
– opłata 396,32 pln brutto
½ palety niestandardowej
1320x440x1000 mm, maksymalna waga 300 kg
– opłata 171,99 pln brutto
1400x490x1000 maksymalna waga 300 kg
– opłata 171,99 pln brutto
2025x490x1000 maksymalna waga 300 kg
– opłata 251,40 pln brutto
Paczka – 130x30x30, maksymalna waga 30 kg
– opłata 43,42 pln brutto
Paczka – 262x30x30, maksymalna waga 30 kg
– opłata 58,61 pln brutto
Powyżej 2500 pln brutto - dostawa gratis (dostawa gratis nie dotyczy produktów z działu Dekoracja ścian)
Dokładny koszt dostawy
Aby sprawdzić dokładny koszt dostawy całego zamówienia należy najpierw wybrać wszystkie produkty do koszyka – nasz kalkulator wyliczy całkowity koszt dostawy zależny od wagi i formatów zamówionych produktów
Jaki jest koszt wysyłki próbek paneli podłogowych ?
od 1- 6 próbek
- opłata - 1,23 pln brutto
od 7 - 12 próbek
opłata 2,46 pln brutto
Kiedy otrzymam zamówienie ?
Termin realizacji wynosi 8 dni roboczych. W wyjątkowych przypadkach w razie braku możliwości realizacji zamówienia w tym terminie, zostaniesz o tym niezwłocznie poinformowany. Po przekazaniu przesyłki do firmy kurierskiej otrzymasz wiadomość z jej numerem i linkiem do śledzenia oraz SMS od kuriera w dniu dostawy.
Czy kurier wniesie paczkę do domu ?
Dostawa nie obejmuje usługi wniesienia zamówienia do domu.
Czy zamówienia są wysyłane za granicę ?
Nie wysyłamy zamówień poza granice Polski
Jak postąpić kiedy opakowanie nosi wyraźnie ślady zniszczenia ?
Pamiętaj - sprawdź w obecności kuriera czy zamówienia nie jest uszkodzone, czy nie ma widocznych zniszczeń opakowania. Jeśli opakowanie jest zniszczone, należy sprawdzić towar i spisać z kurierem protokół reklamacji dostawy.
Produkty z działu Dla Meblarstwa i Budownictwa
Jak realizujemy dostawy ?
Wszystkie zamówienia są wysyłane za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej Kronospan - Strefa Płyt w godz 8:00 - 16:00
Czy mogę osobiście odebrać zamówienie ?
Tak zamówienie można odebrać w wybranym podczas składania zamówienia punkcie Strefa Płyt
Jak sprawdzić ile wyniesie koszt dostawy całego zamówienia ?
Koszt dostawy obliczany jest na podstawie odległości pomiędzy punktem Strefa Płyt a miejscem dostawy. W ostatnim kroku zakupowym po podaniu miejsca dostawy (krok 2 Twoje dane) i wyborze punktu Strefa Płyt realizującego dostawę (krok 4 Potwierdzenie) widoczny jest koszt dostawy
Stawki
do 10 km – 100,00 pln netto
10,01 – 20 km – 160,00 pln netto
20,01 – 30 km – 240,00 pln netto
30,01 – 40 km – 320,00 pln netto
40,01 – 50 km – 400,00 pln netto
pow. 50 km – 400,00 pln netto + 4,00 pln netto/km za każdy kolejny kilometr.
Kiedy otrzymam zamówienie ?
Termin realizacji wynosi 10 dni roboczych. W wyjątkowych przypadkach w razie braku możliwości realizacji zamówienia w tym terminie, zostaniesz o tym niezwłocznie poinformowany. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia punkt Strefa Płyt skontaktuje się z Tobą celem ustalenia terminu dostarczenia produktów.
Czy jest możliwość wniesienia paczki do domu ?
Dostawa nie obejmuje usługi wniesienia zamówienia do domu.
Czy zamówienia są wysyłane za granicę ?
Nie ma możliwości wysyłki za granicę
Jak postąpić kiedy opakowanie jest uszkodzone ?
Pamiętaj - sprawdź w podczas dostawy, czy nie ma widocznych zniszczeń opakowania. Jeśli opakowanie jest uszkodzone, należy sprawdzić towar i spisać z kurierem protokół reklamacji dostawy.