Nazwa witryny (Twoje miejsce inspiracji ...)

Twoje miejsce inspiracji ...

Ulubione

Koszyk

Wyszukiwarka

Dodatkowe menu mobilne

Blog Kronosfera

Dostawa

Produkty z działu Wykończenie Wnętrz

Jak realizujemy dostawy ?

Wszystkie zamówienia są wysyłane bezpośrednio od producenta;  zakładu Kronospan KO Sp. z o.o. w Strzelcach Opolskich. Dostawy podłogi odbywają się za pośrednictwem kuriera Schenker.

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie ?

Nie ma możliwości odbioru zamówienia we własnym zakresie.

Jak sprawdzić ile wyniesie koszt dostawy całego zamówienia ?

Koszt dostawy jest zależny od wagi i rozmiarów zamówienia

Przybliżony koszty dostawy to:

Paleta niestandardowa

1300x850x1200 mm, maksymalna waga 850 kg               
– opłata  265,53 pln brutto

1400x850x1200 mm, maksymalna waga 850 kg               
– opłata  265,53 pln brutto

2025x850x1200 mm, maksymalna waga 850 kg               
– opłata  396,32 pln brutto

½ palety niestandardowej

1320x440x1000 mm, maksymalna waga 300 kg
–  opłata 171,99 pln brutto

1400x490x1000 maksymalna waga 300 kg
–  opłata 171,99 pln brutto

2025x490x1000 maksymalna waga 300 kg
–  opłata 251,40 pln brutto

Paczka – 130x30x30, maksymalna waga 30 kg
– opłata 43,42 pln brutto

 Paczka – 262x30x30, maksymalna waga 30 kg
– opłata 58,61 pln brutto

Powyżej 2500 pln brutto - dostawa gratis  (dostawa gratis nie dotyczy produktów z działu Dekoracja ścian)

Dokładny koszt dostawy

Aby sprawdzić dokładny  koszt dostawy całego zamówienia należy najpierw wybrać wszystkie produkty do koszyka – nasz kalkulator wyliczy całkowity koszt dostawy zależny od wagi i formatów zamówionych produktów 

Jaki jest koszt wysyłki próbek paneli podłogowych ?

od 1- 6 próbek

- opłata -  1,23 pln brutto

od 7 - 12 próbek 

opłata 2,46 pln brutto

Kiedy otrzymam zamówienie ?

Termin realizacji wynosi 8 dni roboczych. W wyjątkowych przypadkach w razie braku możliwości realizacji zamówienia w tym terminie, zostaniesz o tym niezwłocznie poinformowany. Po przekazaniu przesyłki do firmy kurierskiej otrzymasz wiadomość z jej numerem i linkiem do śledzenia oraz SMS od kuriera w dniu dostawy.

Czy kurier wniesie paczkę do domu ?

Dostawa nie obejmuje usługi wniesienia zamówienia do domu. 

Czy zamówienia są wysyłane za granicę ?

Nie wysyłamy zamówień poza granice Polski 

Jak postąpić kiedy opakowanie nosi wyraźnie ślady zniszczenia ?

Pamiętaj - sprawdź w obecności kuriera czy zamówienia nie jest uszkodzone, czy nie ma widocznych zniszczeń opakowania. Jeśli opakowanie jest zniszczone, należy sprawdzić towar i spisać z kurierem protokół reklamacji dostawy. 

 

Produkty z działu Dla Meblarstwa 

Jak realizujemy dostawy ?

Wszystkie zamówienia są wysyłane za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej Kronospan - Strefa Płyt w godz 8:00 - 16:00

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie ?

Tak zamówienie można odebrać w wybranym podczas składania zamówienia punkcie Strefa Płyt 

Jak sprawdzić ile wyniesie koszt dostawy całego zamówienia ?

Koszt dostawy obliczany jest na podstawie odległości pomiędzy punktem Strefa Płyt a miejscem dostawy. W ostatnim kroku zakupowym po podaniu miejsca dostawy (krok 2 Twoje dane) i wyborze punktu Strefa Płyt realizującego dostawę (krok 4 Potwierdzenie) widoczny jest koszt dostawy 

Stawki 

do 10 km – 100,00 pln netto

10,01 – 20 km – 160,00 pln netto

20,01 – 30 km – 240,00 pln netto

30,01 – 40 km – 320,00 pln netto

40,01 – 50 km – 400,00 pln netto

pow. 50 km – 400,00 pln netto + 4,00 pln netto/km za każdy kolejny kilometr.

Kiedy otrzymam zamówienie ?

Termin realizacji wynosi 10 dni roboczych. W wyjątkowych przypadkach w razie braku możliwości realizacji zamówienia w tym terminie, zostaniesz o tym niezwłocznie poinformowany. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia punkt Strefa Płyt skontaktuje się z Tobą celem ustalenia terminu dostarczenia produktów.

Czy jest możliwość wniesienia paczki do domu ?

Dostawa nie obejmuje usługi wniesienia zamówienia do domu. 

Czy zamówienia są wysyłane za granicę ?

Nie ma możliwości wysyłki za granicę  

Jak postąpić kiedy opakowanie jest uszkodzone ?

Pamiętaj - sprawdź w podczas dostawy, czy nie ma widocznych zniszczeń opakowania. Jeśli opakowanie jest uszkodzone, należy sprawdzić towar i spisać z kurierem protokół reklamacji dostawy.